Första praktikdagen

2015



 
Idag var min första praktikdag på ett äldreboende och personalen var jätte trevlig! Jag tror att jag kommer trivas där. Annars så fick jag studentbilderna av min otroligt stiliga pojkvän, jag blev lite dubbelkär i honom så därför får han stå för bilderna. Imorgon har jag kvällskift från 13-21 så ikväll slipper jag tänka på vilken tid jag ska sova. Just nu så har jag råkat göra någon inställning på min laptop så jag har fått en riktig bas från ingenstans, hehe but I like it.
 
Idag satte jag mig på min telefon så skärmen sprack, nice,hur gick det ens till. Dessutom så vill jag ha bättre kvalitet på mina bilder, så jag kommer antingen att köpa en ny telefon och satsa på kamera där eller så köper jag en liten super kamera + en sämre telefon. Har lite beslutsångest nu...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?