GALAN2015 - tack Maria och Ida-Marie

2015



 
 
 
Jag är superglad av att Maria och Ida-Marie gjort idéen av en bloggala till verklighet och lyckats få så många som 300 bloggare/bloggläsare/bloggintresserade till Vasa stadshus i lördags. Mina förväntningar var att allt skulle ske i ett och samma rum och bara sittandes, jag fick inte riktigt ihop allting. Men när jag kliver in till stadshuset så är allt a-m-a-z-i-n-g. Jag har försökt hitta ett ord som beskriver kvällen men det går inte, jag blev riktigt imponerad och ångrar inte en sekund att jag köpte biljetten. Jag blev också imponerad av innehållet i goodiebagen!
 
Jag hade riktigt problem med frisyren till galan. Jag hade aldrig gjort den förut och jag hade ingen tutorial, bara en svårtolkad text, så därför blev det inte så lyckat. Jag hade 1 ynka timme på mig att göra håret och sminket så det gick ju som det gick, haha. 
 
Jag ångrar att jag inte visste vem vinnarna i kategorierna var, från och med nu så ska jag hålla mig uppdaterad i facebook gruppen finlandssvenskabloggare! Jag läser typ ingens blogg så det ska vi ändra på nu framöver.
 
En lyckad gala är vad det blev, något som måste ordnas igen! Showen som ni gav oss var över mina förväntningar helt och hållet! Att lyssna på Ronya var som att lyssna på himlen, haha påriktigt, hon var så grymt bra. Autres lotteri med goodiebagsen var också en grym idé. Jag hade praktik hela dagen igår från 13-21 och allt jag kunde tänka på var hur roligt det skulle bli att läsa allas tankar kring galan.
 
Nu kan jag kryssa av gala och gratis limousinskjuts i mitt checkhäfte, haha det var ju inte ens meningen att jag skulle hamna i limousinen, men som sagt, kvällen var full av överraskningar! ♥
 



Ida-Marie

http://ziio.se

Så roligt att du blev positivt överraskad!! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?