Jag valde rätt mobil!

2015



 
Idag har jag haft min nuvarande mobil htc one sv i 3 år och lite till, det är mobilen på första bilden. Den har fungerat felfritt kan jag bara säga. Det ända som har hänt den är att jag har bytt skärm på den två gånger eftersom jag alltid tappar min mobiler i golvet. Nu när jag haft den så länge och för några veckor sedan så har touchen på högra sidan börjat krångla så man skulle kunna säga att den är halvt förlamad. Så nu kan jag inte skicka snapchats och jag kan inte använda appar som vanligt. Men jag vill ändå ha den! 
Den är verkligen snabb, jag behöver inte vänta på att någon app ska komma upp utan det kommer upp direkt.
Om ni vill ha en mobil som är snabb i minst tre år, snygg,( knapparna fungerar perfekt ännu), batteri som håller hela dagen, 4G osv. så rekommenderar jag HTC ONE SV, dessutom så finns den i flera olika färger.
 
Jag hade en mobil tidigare vid namn Sony Xperia Go, den var riktigt söt haha. Jag var tvungen att köpa en ny efter att "laddnings uttaget" gick sönder. Men det var mitt eget fel, jag tryckte in laddaren så hårt och i många olika vinklar eftersom den inte ville lysa när jag skulle ladda den. Så tillsist så brakade något därinne och nu är den omöjlig att få igång. Jag tyckte verkligen att den var jätte snygg och snabb. Det negativa var att den saknade framkamera . Jag vet inte ens om den säljs mera men jag tyckte mycket om den.
 
Tillslut vill jag bara säga att jag har lyckats att välja mobiler som jag har varit nöjd med!



Nu har jag en Samsung galaxy s4 plus som jag är jättenöjd med. Enda nackdelen är bredden på den, jag har ganska korta händer, så den är lite bred i min hand. Ville ändå ha en stor eftersom jag läser mycket (ex. bloggar) via mobilen.
Telefonen innan var en HTC Rhyme. Den hade jag 2,5 år. Jättenöjd med den, men min nuvarande mobil har nog bättre kamera. :)

Svar: Jahaa, det var ju kul! :) Jo jag skulle ju vilja ha liiite bättre kamera i mobilen förstås!
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?