Organic: Vitaminrik hudkräm

2015



 
Idag har jag hjälpt till att baka pepparkakor med åldringarna och det var verkligen mysigt med julstämning, julen får skynda sig nu. Hörni, känner ni till Ekosoppi? Det är en liten butik i Vasa nära Gina Tricot som säljer ekologiska- och natur produkter, en lanthandel mitt i staden. Jag har köpt en solkräm därifrån som ger en gyllenebrun färg på samma gång som den ger ett naturligt UV-skydd och huden får en vitamin- och närings boost, super bra! Men nu tänkte jag mer vända mig mot mandelkrämen som är en fuktgiven ansiktskräm som ger dig näring och vitaminer till huden medan den skyddar mot föroreningar och smuts. Den har gjort ett mirakel i min hud kan jag säga. Krämen jämnar ut hudtonen något otroligt bra och den sjunker in i huden på en sekund. Mina finnar har minskat och jag känner mig riktigt fräsch. Det är synd att den är så dyr som 20-25 € för annars skulle jag verkligen köpa den hela tiden. Men jag kommer antagligen önska mig en till julklapp och köpa en till sommaren sedan för den passar perfekt till sommaren! Ett litet minus med den är att den är väldigt tunn och jag skulle behöva en tjockare hudkräm till vintern.
 
Psst! Jag gillar inte ens mandel, but still like it ;)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?