Welcome winter

2015



 
Riktigt vackert med snö ute, förutom att det kommer smälta bort idag. Idag har jag skifte från 13-21 och dagen efter kör jag på 10 timmars nattskift. Jag kommer hem på fredag morgon klockan 7 och efter det så tar jag bussen in till Vasa och hakar på tåget genom BLACK FRIDAY. Förra året så hittade jag ingenting alls så jag hoppas att jag fyndar något denna gång. Därefter så tar jag bussen till julöppningen i Petalax. 
 
Är det bara jag som tycker att det är iskallt ute och vill nästan frysa ihjäl när jag kliver ut på trappan? Jag antar att det är för att jag inte är van vid kylan, men ändå. Nu ska jag ta och se ett 90210 avsnitt innan praktiken, men av någon anledning så har jag inte fastnat för serien utan det är mest bara pga tidsfördriv som jag ser på den. Jag planerar åka på den nya hunger games filmen på bio nu på lördag, någon som sett den? :)
 



Härliga bilder! Jag passade också på att fota massor! :)

Svar: Tack! Ja man borde verkligen passa på sålänge snön finns :D
Natalie Sundsten


Så fina bilder! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?