Fredags bowling

2015



 
 
Glad halloween på er! Igår var jag och bowlade med några vänner och jag har ju aldrig kunnat bowla, jag missar alltid, men igår så fick jag faktiskt 2 strike's och några spärrar haha, Men som ni ser på skärmen så gick det väldigt dåligt, men det är väl att ha roligt som räknas. Lite tidigare igår kväll så sminkade jag min lillasyster till en häxa före hon skulle iväg till Bertbylokalen på halloweenfest. Hon fick bli grön i ansiktet, lite winged eyeliner, och en spindel som hängde ner från hennes kind. Skolfotonen hade kommit igår och för en gångs skull så var jag nöjd med bilden, men så skickar de en helt ugly porträttbild istället så det krossade mitt hjärta lite grann. 
 
Ikväll så blir det tjejkväll i Vasa, Emma tar med mig dit och ännu vet jag inte vad som kommer att ske men kanske man rycks med i halloween stämningen. Vad ska ni göra ikväll?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?