Blev överlycklig när en främling kom fram och sa detta!

2016



Tog bild i ett rum med blåa ljus
Bye bye internatet
Hejsan solstrålar! Är ni solstrålar? Det är jag, jag har förfan bränt mig i solen...I APRIL! Men det berodde nog på att jag satt med Ellen och vi solade från klockan 13-16:30, så är röd på min näsa och under halsen. Hoppas ni är medvetna om att solen är som starkast på våren, då är vi dessutom inte van att sola så man bör vara extra försiktig. Ta det från mig som har bränt mig i april, hah. Nåja jag bjuder på några bilder från denna vecka, sista veckan vid internatet och i skolan för detta år. Nu inväntas en rolig helg med småbarn, hundar och min pojkvän och därefter 6 veckors praktik. Sedan har jag en vecka sommarlov innan jag påbörjar mitt sommarjobb på åldringshem. Vi har haft 3 prov denna vecka och alla gick jätte bra måste jag säga.
 
Igår så hade jag shoppingdag med saknade Emelie och det hände en sån otrolig sak. Vi möter ett gäng på tre 25?-åringar och mittiallt stiger en av pojkarna mot mig och säger "Oj vad du va söt!". Jag blev jätte förvånad och förvirrad så jag frågade "Ai jaag?" och medans han går iväg med sina polare säger han "just du" och tittar på mig. Jag blev lite smått chockad så efter en stund ropade jag "oj ehm tack" haha, han hörde nog mig inte. Men åh såna här saker gör dagen tusen gånger bättre! Jag kan inte sluta tänka på det, jag blev jätte glad! Har något sånt här hänt er någongång? :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?