Hikär å mekär

2016



 
 
Hej på er! jag lyckas halka efter med bloggandet på helgerna har jag märkt, men nu är jag här igen. I helg så har jag varit på Vörås egna revy "hikär å mekär" och den var lika rolig som vanligt, därefter åkte jag till Oravais och träffade alla högstadie kompisar. På lördag morgon så vaknade jag av att min älskade Zander kramade om mig och det var riktigt underbart! Vi åkte till Vasa på lite snabb shopping och sedan till Petalax. Där gjorde vi oss I ordning inför kvällen och sedan drog vi till stan med några kompisar. Hade en helt rolig kväll men efter allt för många samtal så slapp vi tillslut hem klockan 4. Söndagen gick som vanligt supersnabbt och fick säga hejdå till Zander igen, denna gång syns vi inte på 2 veckor. 
 
Nu är det två veckor kvar av kombi och sedan praktik och därefter sommarloov! Tiden går så fort, snart kan man köpa julpynt. Jag börjar nästan fundera på att börja med youtube nu under praktiken och sommaren men jag vet inte riktigt, jag brukar heller inte kolla på youtube videos, bara någongång på kissies. Menmen ska fundera på saken. :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?