My home

2016



 
Hej på er! Har hållit på med lite photoshoots nu, så jag går igenom dom för fullt. Ni kommer få se bilderna redan imorgon, men kunde inte vänta så gjorde en ny header redan nu hih. Hoppas ni gillar bilden, det finns faktiskt en mening med bakgrunden och varför vi fotade bilden just där. Jag vill att ni ska få en uppfattning om var jag bor och lever redan när ni har klickat in på bloggen, jag studerar ju i Vasa, men bor ju inte riktigt där. Nu ser ni direkt att jag bor på landet, bredvid en stoor åker och på andra sidan huset går landsvägen. :) Mera bilder kommer imorgon efter praktikdagen!
 



Har du tagit dessa bilder själv? Fina iaf! :)

Svar: Tack! Nej min lillasyster har hållit i kameran :)
Natalie Sundsten


Okej :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?