4 timmars frissabesök

2016



 
 
 
 
 
 
Godmorgon, idag är jag upp tidigt eftersom jag slocknade klockan 21 igår, haha. Är de inte då Bolibompa slutar? Menmen i torsdags så var jag till Artistica på ett frissabesök som tog lite mer än 4 timmar. Då fick jag ögonfransarna färgade, balaygen uppflyttad med slingor, roten färgad och ilagt ett färgbalsam så mitt hår blev kallt och askigt. Som vanligt så är jag alltid nöjd när syrran har gjort det, jag erkänner aldrig att hon är bra på något men detta är nog hennes grej. Haha tro mig, när jag visste att syrran skulle bli frisör så sa jag "Janå hon klipper inte mig". Haha men nu skulle jag inte gå till någon annan frisör.  
 
Första skolveckan har dessutom gått och jag är nöjd med att jag valde denna inriktning. Åh nu ska jag snabbt åka till Molpe och fortsätta måla våra möbler så jag snabbt kan komma tillbaka och se filmen som nyss kommit ut "Neighbours 2"! Ha de gött! ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?