Min kalender

2016








Tänkte visa er min skolkalender för det kommande läseåret. Denna har jag alltså designat själv och är väldigt nöjd med den, lite extra kul med en mini målarbok i slutet av kalendern så man kan fördriva tiden på tråkiga lektioner, haha. 

ATM så sitter jag vid skolbänken och börjar så småningom blir nervös inför bilteoriprovet imorgon, jag har inte övat tillräckligt bra så jag räknar inte med att klara det på första försöket men man kan ju alltid ge det ett försök. Idag var också Zanders första dag på Novia så nu känner jag att skolåret har börjat på riktigt. Det är bara 10 dagar kvar nu tills jag flyttar till lägenheten med Zander och det ska bli så kuuul att få åka till Ikea och handla saker till boendet! Det är dessutom bara ca 20 dagar kvar tills jag fyller 18! När jag kommer hem idag så kommer jag öva en sista gång på bilprovet och sedan börja gå igenom mitt klädskåp och se vilka kläder jag ska ta med till lägenheten och vilka kläder jag ska sälja. Har fått lust att uppdatera min garderob nu när jag går på sista året i yrkesskolan. Snart får jag ju förhoppningsvis börja köra min bil så jag ska börja fixa musik till den också, jag måste börja bränna en cd-skiva så småningom, haha. 



Sara Möller

http://www.saramoller.nu

Marmormönster! Superfint 😍

Svar: Japp, tack! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?