Konstens natt - Modell för en dag

2016



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heeej!! Jag hade en så himla rolig kväll i torsdags! Klockan 15 åkte jag från Vörå till Vasa för att bli sminkad och stylad, vi var 15 modeller. Jag fick dessutom ha en rosaperuk den kvällen, det var skönt att känna sig lite anonym när man var så nervös haha. Nåja, vår första modevisning i Karisma var klockan 19 och det tog ca en halvtimme och det var såååå kul! Det var rätt så mycket folk där också. Vi skulle ju ha gått ute på den röda mattan men regnet tillät det inte så vi hade visningen inne i butiken istället. Det gick helt okej tyckte jag, jag har ju aldrig varit mannekäng förut och koreografin fick vi lära oss på finska, språket som jag aldrig kommit underfund med haha. Andra modevisningen hade vi klockan 21 och sedan var det klart. Nu minns jag inte vilket märke som jackan var som jag hade på mig men klänningen var av Marlene Birger iaf. Menmen kvällen var super och jag njöt till 100%!♥



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Men guu vad roligt! Det är nästan så man blir lite (väldigt) avis ;)

Svar: Ja det var super kul! Hahah :*
Natalie Sundsten


TIDSTJUVEN

http://tidstjuven.com/

Häftigt med det rosa håret! :D

Svar: Ja det kom som en överraskning när jag fick veta att jag skulle ha det haha :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?