Villaavslutning 2K16

2016



Bil som kört av vägen utanför vårt
 
12 grader i vattnet och lillsyrran simmade många gånger...
Solen som lyste upp skogen
Spelade 500
Kräftor, rökt abborre och brax
 
 
 
Hej på er! Jag som nyss kommit ikapp dethär med att blogga varje dag men nu halkade jag efter igen, hohho. Men nu ska ni få lite uppdatering. Jag firade villaavslutning på vår villa i Österö, Maxmo tillsammans med familjen och Zander. Sedan gick vi också och träffade våra villagrannar Lina och Dennis en sväng. 
 
Jag stannade hemma i fredags från skolan eftersom jag inte mådde så bra och jag råkade vara ledig idag, så det blev en lång helg för mig. I fredags såg jag på filmen som de flesta sett "A walk to remember" och den var super bra! Jag har sovit i Petalax inatt och vaknade runt klockan 12-13 tiden, såg då lite på Therese Lindgren. Jag gillade inte Therese förut men eftersom det är sååå många som tittar på henne så ger jag det en till chans. Nu ska jag börja se över lite läxor, ha det så bra! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?