Jag har funnit min mirakelprodukt

2016



 
 
 
Hur kan en produkt för 7,90€ som finns att köpa i närmsta butik vara en mirakelprodukt? Ja säg det. Jag har alltid varit i behov av en återfuktningsprodukt som verkligen fungerar och som fuktar ansiktet tillräckligt länge, men jag har aldrig hittat någon. Nu har lyckan vänt! Efter ett -40% på dessa produkter på Black Friday från Citymarket har mitt ansikte inte stramat en enda gång. Jag har ju väldigt torr hy och inte ens olivolja fungerar, men efter att jag smort detta Moisture bomb serum från Garnier så har jag inte ens behövt en återfuktningskräm. Jag använder alltid 2-3 återfuktningskrämer eftersom ingen ger ordentligt med fukt. Så denna serie från Garnier har verkligen gjort mina dagar, något som fungerat galant på mig så om du också lider av torr hy så tycker jag att det är värt ett försök! 
 
Slutet på den 5:te veckan är nådd och nu är det bara en vecka kvar av min praktik. Jag vill verkligen inte lämna alla underbara barn på dagiset, jag har börjat trivas väldigt bra där men sånt är livet. Jag valde att vara en extra dag, bara för att jag så gärna vill hehe. Idag kommer troligtvis Lucas hit så ska vi åka och handla och sedan se någon film, alla tre. jag har inte så mycket att berätta förutom att idag ska jag verkligen ta och köpa mig en julgran, bättre sent än aldrig! :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?