Nytt från Xbeauty

2016



 
 
 
Här har ni lite shoppingnytt som jag klickade hem från Xbeauty  när det var -25% på hela butiken i Black Friday ruset. Xlash ögonfransserumet ska ge längre, fylligare och mörkare ögonfransar på några veckor har jag läst så det ska bli kul att testa! Jag köpte även en silikonbaserad salva från Cicamed (Cicatrix) som ska behandla ärr. Sist men inte minst en ansiktsmask från Neutriherbs med aktiverat kol som ska behandla porer, orenhy och finnar. Den fina grythandsken som ligger under produkterna är faktiskt från Minimani, tyckte den var så prydlig med paljetter :). Innehåller affiliatelänkar.
 
Just nu sitter jag och tittar på det senaste avsnittet av Paradise Hotel och jag har varit besviken på hela säsongen, det har gått så slött och inte hänt något speciellt. Men nu tappade jag hakan och är jätte taggad på nästa vecka! Jag ska äta lite marängtårta nu och sedan börja förbereda ett blogginlägg, ha det så bra! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?