Om att satsa stort

2016



 
 
Idag var min näst sista dag på dagis och imorgon nalkas den sista. Idag har jag också varit och hämtat ut ett paket från posten och julhandlat lite. Det fick bli några julgranskulor som ni kommer få se lite närmare jul när jag visar min julgran. Som ni ser på bilderna så har jag 4 chokladkalendrar som jag inte ens orkar hänga med i, haha. Jag har alltid älskat julkalenderchokladen men iår gillar jag det bara inte, inte ens marschokladen. Nåja, jag tänker försöka öppna alla luckor nu under jullovet så det inte var onödiga pengar. Jag ska alltid satsa så hårt på saker och ting, julkalendrar, julgranspynt och godis överlag haha. Just nu har jag pyntat granen lite och snart börjar jag seriöst äta upp min pojkväns julklapp :o.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?