Reser iväg den 31 December

2016



 
 
 
 
 
 
 
Ni har väl redan gissat vart jag ska åka ^^? Det är så att vi åker till samma ställe, vid samma tidpunkt igen som vi gjorde förra året! Här ser ni några bilder från förra årets resa till Piteå i Sverige. Vi åker igen för att träffa Alexanders bröder och få njuta av lite mellandagsrea i Piteå. Jag har alltid hittat mera kläder i Piteå än i Luleå, men är ändå sugen på att åka in till Luleå för där finns ju Lush butiken. Ska iaf bli jättekul, jag är ännu osäker på hur länge vi kommer vara men runt 4-5 dagar kanske, vi får se.
 
Lite uppdatering från min mage kanske vore bra. Inatt blev den galen igen och kräktes än en gång. Jag hade precis börjat må bättre och få i mig lite mat men det gillade inte magen då. Idag har jag mått helt ok, maten har hållts nere och börjar känna mig bättre nu så jag ska försöka orka med morgondagens praktikdag. Jag vet ännu inte vad det kan ha varit, men magsjuka tänker jag slå fast vid. Hoppas inte Alexander får det nudå :D. Han har annars jätte starkt immunförsvar så han kommer nog klara sig. Han åkte faktiskt nyss på sits så få se om han också kommer hem på samma sätt som jag.Har nyss börjat se en serie med Alexanders om är jätte bra, ska tipsa om den i ett annat inlägg! :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?