Wait what

2016



 
 
 
Jaa-a hörni. En hel massa produkter finns på bilderna. De krävdes 5 plastkassar. Produkter som brun-utan-sol, smink, nagellack, parfym, torrschampo, tvålar, oljor, apparater, sminkborstar och necessärer ligger nu utspritt på vårt köksgolv. Hur tror ni jag reagerar? 
 
"Vad i heeeelllveteeeee" var nog min första tanke. Om det är något jag älskar så är det nya lovande produkter i alla former! På mitt golv ligger de det. Min underbara pojkvän har tagit hem alla dessa produkter från Dermoshop! Finns det något mer underbart än att jag nu säger att allting var gratis? Nope, ett produktparadis it is! Dessa produkter har haft "småfel" som gjort att de inte kunnat sälja dem, så arbetarna fick plocka åt sig vad de ville ha av de! Tur min pojkvän var inhoppare just IDAG. Idag är jag lyckligast på jorden av att få ta alla produkter ifall jag vill, men självklart blir en del julklappar! Detta behövde jag verkligen, haha! Tusen tack säger man väl! ♥



TIDSTJUVEN

http://tidstjuven.com/

Wow, vilken överraskning!!! :D

Svar: Ja jag blev nästan chockad! 😄
Natalie Sundsten


Marias Memoarer

http://www.mariasmemoarer.com

Jäklar vilken tur, och bästa märket också :)

Svar: Jaa men exakt! 😄
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?