Andra sportlovsdagen

2016



 
( Tog farväl till A igår så nu ser jag honom inte på 2 veckor, shoppade sedan med mamma och fann mig två produkter från Rimmel, Pelikan pennor och ett par perfekta jeans från Gina tricot.)
 
Andra sportlovsdagen och jag slappar redan. Idag har jag tagit det relativt lugnt och ätit en ordentlig frukost medan jag sett på 90210 serien och pratat med Emma. Sedan har jag lackat naglarna, städat och läst bloggar. Jag måste säga att det så himla skönt att få vara hemma emellanåt också, jag har verkligen saknat mitt rum haha. Har inga planer nu i veckan utan jag väntar på överaskningar hehe, men ihelg ska jag åka till Vasa med mina brudar Emma, Jenna och Nida på lite roligare grejer. Seda börjar det riktiga sportlovet och då får jag besök av kusinerna från Sverige! Nu ska jag ta och beställa hem några aloe vera produkter från foreverliving.se så ha det bra!



Ida

Snart kommer vi! :D Men vad vill du ha för Aloe Vera-produkter? Du kan ju köpa av mamma om hon har det hemma!

Svar: Jaa vad kul! :D Oj vad bra för det gick inte att beställa från hemsidan, jag skickar mejl!
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?