HVC svaljprov och blodprov

2016



 
Hej på er fina läsare♥. Jag har ju inte mått så bra, har ju varit förkyld utan feber och snuva så det mest varit huvudvärk och halsont. Men igår började jag hosta/harkla upp blod, bara blod utan slem. Så efter att ha oroat mig som en galning och sökt runt på nätet (som säger jag har cancer) så ringde jag till hvc i morse. Jag åkte dit för en stund sedan och nu väntar jag på provsvar från labratoriet. Jag tog svaljprov, sänkan och hb (blodprov). Så nu sitter jag här och oroar mig för att ha körtelfeber eller lunginflammation. Menmen, jag har inge feber så jag orkar ändå sitta vid datorn men kommer att gå till sängs snart och lägga på någon ny serie. Jag orkar inte riktigt tänka så försöker hitta en serie med svensktext men finner ingen.The O.C funderar jag att se på men den har inte svensktext så hmm..








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?