Kom hem ♥

2016



 
Åh, kom hem nu Zander, jag orkar inte vara utan dig längre. ♥
 
Men vet ni vad som är riktigt bra? Jo, det är att vi inte är vana att se varandra på vardagarna utan bara på helgerna och Zander får komma hem så gott som varje helg, men endå tanken av att veta att han är så långt borta är inte så kul. Att han är i militären så har faktiskt påverkat vårt förhållande rejält. Vi uppskattar varandra mera när vi ser varandra på helgerna och vi har roliga än någonsin! När vi skickar till varandra så är vi gladare och det blir inga korta svar, utan en smiley och ett hjärta kommer alltid med i slutet av meningarna. Vi har ju så mycket att berätta åt varandra när vi träffas också eftersom vi inte hinner prata i telefon varje dag så kortfattat så kan jag säga att nu har jag fått visat och lära känna Zanders "kompis" sida, vi är bättre kompisar än vi var förut. Jag känner också att jag har kommit in i en "gladare period" haha, så det hjälper nog till mycket hah. Jag har hört att militären antingen gör slut på förhållanden eller gör de starkare, och jag är så glad över att vi blir starkare!



Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Fint par ni är :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?