Nu händer det grejjer

2016



(Skoluppgift)
 
 
 Nu händer det grejjer! Det handlar inte om att jag har bloggtorka utan jag hinner inte blogga. Har haft fullt upp med kompisarna och skolan så det har inte blivit av. Men nu är det bara några dagar kvar tills jag åker till Dragsvik för att hälsa på min militärpojk♥. Efter helgen så har vi "restvecka" och med det menas att vi ska vara i skolan och göra undan underkända uppgifter om vi har, men jag har inget så jag tar två veckor sportlov istället. Ikväll har jag varit med Emma och Nida runt i staden en sväng, så kom hem för någon timme sedan. Imorgon slutar vi kl.11:30 så hinner kanske slänga in ett inlägg då. Hoppas ni har en fortsatt bra kväll :).
 



Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Mysigt, hoppas du har en bra onsdag :)

Svar: Tack detsamma! :))
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?