Studentprov och huvudvärk?

2016



 
Hur går det till? Att läsa på studentprov när man är superduper förkyld med halsont och jätte stark huvudvärk? Ibland måste man, jag har ju inte ens kommit igång och det är bara några veckor kvar till studentskrivningen i hälsokunskap. Det var meningen att jag skulle ha dragit iväg till Tuuri och shoppa med vännerna men det blev ju inte av när jag inte ens kom mig upp ur sängen.. Men nu ska jag ta och krya på mig med lite serie och glass för mitt huvud sprängs snart. Hej så länge!



Carina Nyström

Va duktig du är , du skriver jättefint o har superfina foton i din blogg😊 ! Men så tråkigt att du också blivit sjuk när du har sportlov o ledigt! På tisdag fick jag feber o vi är båda dunderförkylda. Krya dig finaste Natalie, hoppas du hinner göra nåt kul ändå när du är ledig o lycka till med läsandet, bamsekramar Carina o Kjell

Svar: Ååh tack så mycket, vad glad jag blir! Jo men jag är ändå glad för jag är på bättrings vägen och jag har somsagt en vecka sportlov till så det är tur! Krya ni ocksåå! tack och bamsekraam till er med! ^^
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?