Nu åker vi hem

2016



 
 
Nu sitter jag i bilen påväg hem till Finland efter en 5 dagars resa i Piteå med Alexander, hans familj och släkt. Vi har haft fullt upp varje dag med shopping, uteaktiviteter, simhallen, lek med barnen osv. Jag och Alexander fick ett spel till julklapp som heter "lika par leka bäst" så det har vi också hunnit spela. Så jag har inte hunnit blogga ordentligt någon dag. Jag har haft det jätte bra och mått bättre än någonsin, jag trivs verkligen i Sverige bland alla trevliga svenskar och godishyllor med skittles! Alexander åker in i militären nu på måndag så det blir ett farväl imorgon kväll, jag kommer såklart att sakna honom...
 
Nu är det bara 4 dagar kvar av jullovet och jag ska njuta av ledigheten nu de sista dagarna, sedan åker jag till internatet i Gamla Vasa och får äntligen träffa min saknade rumskompis! Vi slutar ca 12 på fredagarna hörde jag så  det ska väl bli helt okej att återvända till skolan efter 6 veckors praktik och jullov, jag har ju inte varit där sedan förra året så ;).








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?