Nytt iphone 6 skal

2016



 
 
 
Idag skjutsade Alexander mig till skolan till klockan 10 och jag fick som tur handlat maten på samma gång. Vi hade lektioner om mentalvård, sjukdomen MS och åldrande. Vi slutade klockan 15:30 och då somnade jag och Emma efter att vi ätit varsin pizza vid internatet, det var såå skönt att få sova för jag har börjat känna mig sjuk så hoppas att det hjälpte. 
 
Jag fick hem ett till litet paket från Ebay igår och det var ett spegelskal till Iphone 6. Jag är jätte nöjd över det eftersom det är väldigt tunt men ändå tjockt gummi runt så att det dämpar stötet om man tappar det. Kan terna går dessutom över skärmen så att skärmen kan räddas om jag tappar den, så ett billigt och bra skal. Ni kan gå in på Ebay och söka på "mirror cover" om ni är intresserade. Det blev kanske 2-3€.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?