Sista jullovsdagen

2016



 
Tänk så loven försvinner snabbt, ikväll blir det att packa väskan och dra iväg till internatet i 2 dagar och sedan helg. Lite onödigt att flytta till internatet, jag vet. Men eftersom jag funderade att spendera helgen i Petalax även om Alexander inte är där, men för att jag tänkte åka ner till Dragsvik på lördag så blir det lättast att få alla kläder och stekpannor färdigt till internatet denna vecka. 
 
Idag tittar jag på 90210 och fortsätter att läsa min nyköpta Fridatidning från Sverige. Jag köpte den för att Gigi Hadid prydde omslaget, hon ger mig inspiration på nått sätt hehe. Skittles lever jag på just nu, det är så gott! Jag har hittat ett par jätte snygga men jätte dyra skor som jag funderar på att köpa, jag har redan provat dem i butik och de passade bra, men 124€ för ett par skor är inte min grej så får se hur det blir...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?