Stressad över framtiden

2016



 
 
Vår lärare var sjuk idag så jag, Emma, Jenna och Nida åkte in till Combo loppis och gick där en stund. Jag hittade såklart inget för jag gillar inte det loppiset, men inredningen är perfekt där! Sedan for vi till Abc och drack varsin Tazza och pratade. Ikväll har vi varit in till Vasa två gånger och kört runt för det mesta med Patrik. Jag känner mig inte sjuk mera vilket känns riktigt skönt, jag sov ganska länge inatt så det var nog anledningen.
 
Alltså är det bara jag som är stressad över vad mitt drömjobb skulle vara? Jag har funderat jätte mycket och jag har kommit fram till en utbildning jag ska gå efter jag tagit studenten och yrkesexamen som Närvårdare, men jag är inte säker på att jag kommer vilja jobba som det. Jag har inget drömjobb och det stör mig jätte mycket, jag vill kunna veta vad jag vill bli och vad jag ska fokusera på men just nu står det ganska så stilla...



Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Vaaaa :D Jag tycker Combo är bra, brukar fynda fina saker där :D

Svar: Ååh jahaa, min kompis Emma fyndade också massor där, men har aldrig lyckats :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?