Sverige inköp

2016



 
Dollar store / 30 kr
 
Gina tricot / 349 kr
 
The body shop / 80 kr
 
H&M / 149 kr
 
H&M / 200 kr
 
 
 
Hej nu hinner jag äntligen visa vad jag köpt i Piteå, jag gick också en hel dag i Luluå men där hittade jag ingenting. Piteå är så mysig by/stad där det är trånga gator och allting ligger nära varandra. Jag är nöjd över mina köp och nu är jag sugen på ett par nya skor, haha det räckte inte med att spendera ca 200€ utan nu måste jag ha mera. Jag köpte även mera godis, loka, tidning, underkläder osv. men det tog jag inte med nu. 
 
Idag tog jag farväl av Alexander när han tog tåget ner till militären, kommer väl åka dit nästa helg för då var det "öppet hus" eller något liknande. Idag är det -17 grader där ute!! Jag har frusit hela dagen och vet inte hur jag ska klara mig hah. Jag fryser superduper lätt, ungefär hela tiden. Men nu har jag vant mig lite vid kylan så vi ska se vad det blit till. Ha det så bra nu hörni!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?