Tips: hudkräm

2016








Hej, igårkväll umgicks jag med Emma, Jenny och Patrik och vi var mest ut och körde. Idag händer inget speciellt förutom att Pretty little liars har börjat pånytt, så det ska vi se ikväll! I skolan har vi fått information om vilken inriktning vi ska välja, så vår klass splittras efter denna period för vi har kombistudier och praktik kvar av skolåret. Jag hade tänkt välja inriktningen barn och unga på första plats, missbruk på andra plats och så kanske rehabilitering på tredje plats. Så efter kanske några veckor eller månader så får vi välja pånytt, för då har de samlat ihop de inriktningar som de flesta valt. 

Oj vet ni denna Lumene hudkrämen som jag köpte i måndags? Den är så otroligt bra så jag rekomenderar den till alla. Den luktar som c-vitaminer doftar, den återfuktar superduper bra, den mattar till ansiktet, den är väldigt mild, den gör huden 10 gånger bättre, iaf för mig. Med det så menar jag att den jämnar ut hudtonen och hjälper mot finnar skulle jag säga, iaf för mig. Den kostar 19,90€ så den är väldigt dyr och väldigt liten, men vad gör man inte för produkter som faktiskt fungerar. 









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?