Veckans inköp

2016



3 nagellack för 9,95€ GINA TRICOT
 
 9,95€ BIKBOK
Bh/bandeau 5€ GINA TRICOT
 
Halsduk 2€ HM
 
Här ser ni veckans inköp, jag måste erkänna att de var riktigt fynd. Jag behövde ju egentligen inget av detta men jag fick nästan ångest så jag var tvungen att köpa massa onödigt haha. Var med Emma och shoppade så vi handlade mycket samma, vilket jag tycker är jätte kul. Idag är det lördag och hur skönt är inte det? Jag ska bara mysa med Alexander hela dagen och kanske se någon film och sen får vi se om vi åker till Vörå, för där finns det marängtårta ryktas det ;). Påvägen tillbaka till Petalax kanske vi svänger in till någon butik för att spontant köpa en Ipad mini 4 hihi. Jag har blivit så avundsjuk på Emmas så nu måste jag ha en. Men om de är dyra så beställer jag en på nätet. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?