what are words

2016



 
 
 
 
Idag har vi talat om alzheimers och utvecklingsstörningar, vi tittade också på Chris Medinas musikvideo "what Are words", som handlar om han och hans fru som var nygifta men så hamnar frun i en bilolycka och förblir spastisk och har nu en hjärnskada som ni kan se i videon. Han skrev låten om henne och antagligen till henne, så ååh det är så sorgligt men hon hittade rätt man iallafall. Efter skolan så har jag sett på det senaste PLL avsnittet och lite 90210. Imorgon slutar jag klockan 15 och åker antagligen in till Vasa med Alexanders mamma och shoppar lite, sedan far jag till Petalax och inväntar min pojkvän. Nu börjar det inte vara länge kvar till jag skriver hälsokunskap i studenten, haha jag vet inte ens när jag ska börja läsa. 
  
                   








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?