Sminkbord inspo

2016



 
Nu när vi har bestämt oss för att flytta in i en lägenhet tillsammans så öppnas nya dörrar, som t.ex. till ett sminkbord haha. Jag har alltid velat ha ett nytt vitt fräscht sminkbord från Ikea med två lysande ledsjölampor och en fyrkantig spegel, men det har aldrig lönat sig att betala 200€ för något som jag för det första inte har rum med på internatet, och för det andra så är det onödigt om jag har det här hemma när jag aldrig är här. Men NU har jag sommarjobbat så jag bra råd med det och NU ska jag flytta in i en egen lägenhet så I think the door is open nooow hihi. Vi kommer ju att flytta in i en tvåa så jag borde nog ha rum med ett sminkbord, men jag måste ta mig till Ikea först, det blir väl en 6 timmars bilresa totalt men det är nog värt det! :D
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?