Askblond nyansering

2016



 
 
 
 
Hej på er! Idag vill jag tipsa om denna underbara nyansering. Som ni ser så står det att den ger glans, motverkar gula toner och reparerar hårets struktur.  Denna flaska/tub har räckt till 4-6 gånger för mig och jag har tunt långt hår. Efter 7 minuter med denna lila kräm i håret så syns det tydligt att mitt hår blivit mer askigt, så färgen ser naturligare ut. Om jag minns rätt så kan man köpa denna behandling i vanliga butiker t.ex. citymarket.  Jag vill iaf rekommendera denna till er för den gör sitt jobb, så om ni vill ha bort gula toner och samtidigt reparera er hårstruktur så buy this one. :)
 
Annars kom jag just hem från jobbet, har jobbat hela helgen och ska ännu jobba måndag och tisdag, men sen är jag ledig från onsdag-söndag. Så jag kommer fira min midsommar med Alexander i Stockholm på min kusin bröllop! Åh vad jag tycker om att vara i Sverige, varje chans jag får att åka dit så tar jag. Nu ska jag se ett avsnitt av TVD så godnatt på er!



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Men vilket bra tips! Den ska jag ta och leta efter nästa gång jag är på stan =)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?