Det jag fruktade mest hände idag

2016



 
Zalando outfit

Väska / Skor / Tröja / Jeans  / Solglasögon
 
Vad tycker ni om denna outfit med kläder från Zalando som jag gjort? Riktigt snyggt att ha när man är ute på stan! Om jag minns rätt så var jeansen och solglasögonen på rea. 
Jag har haft en riktig skön vecka med det varma vädret och de lediga dagarna och allt skulle bli så mycket bättre när min älskling skulle komma hem idag. Men inget är perfekt så ni kan ju gissa vem som är tvungen att sitta in ihelg, jo Zander himself. Såå just nu mår ja jäkligt skit och hela helgen är förstörd känns det som, fick reda på det för några minuter sedan. Han hade ju blivit lovad att få åka hem och nu några timmar innan han ska åka hem så NOPE. Morgondagens planer blir också ett problem när man inte har bilkort, kommer inte slippa någonstans. Jag kan ju förstås köra vespa men jejj hur kul är det...
Så om jag har tur så kommer han hem nästa helg, då har det gått en månad sedan vi sågs sist. Men det borde bara vara 13 dagar tills militären helt och hållet är över! Förstås så jobbar jag den helgen då han slipper hem och han har jucsina planer, suuck. Jag får fokusera på att vara fotograf då imorgon och tröstäta tårta. Det är bara så skiit att jag inte träffar min släkt så ofta och nu när alla är samlade så får Alexander inte träffa dem. Hoppas ni har det bättre än mig. :(
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?