Körlektion och shopping

2016



 
 
 
 
 
Hej på er! Klockan var 08:23 när jag lämnade huset och åkte iväg med några tjejer på körlektion. Nu har jag kört två gånger i Vasa och båda gångerna har gått hyfsat bra. När jag och Emelie hade kört vårt så gick vi in mot torget och shoppade losss. Vi åt också pizza på RAX och nu har de infört broccoli till salladsbordet NAMI! Åt dessutom somamrens första bollaglass idag, jag trodde priserna skulle vara huvudlösa när vi valde glasskiosken mitt på torget, men 3,50€ för 1 boll och 4,50€ för 2 bollar var inte så farligt dyrt. Jag har sett värre haha. 
 
Jag måste bara berätta att det brukar oftast vara så att om jag kommer hem med lite inköp så ångrar jag att jag inte köpte mera och om jag kommer hem med mycket så ångrar jag att jag köpte sakerna. Jag brukar oftast försöka köpa lika mycket som min shoppingvän som är med mig, om jag inte hittar lika mycket som henne så får jag panik haha. Någon som känner igen sig?
 
Vet ni, i övermorgon kommer min älskling hem hihihihi.♥ Jag sökte och sökte efter någon välkomstpresent till honom men fann inget. Men ska ge det ett nytt försök imorgon, ska och övningsköra då också till Vasa. Har tittat ut Devious Maids, eller jag väntar på nya avsnitt så jag har börjat se på serien "The vampire diaries" och den verkar riktigt bra den också. Nåja, ha en bra kväll amigos!
 
 



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Jag vill verkligen ha ALLT du fick med dig hem ;) Sååååå mycket fint! Kram

Svar: Ååh så roligt! Tack så mycket! ^^ Kram!
Natalie Sundsten


rxbin.blogg.se

http://rxbin.blogg.se/

alltid gott med glass! :D

Svar: Jadå! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?