OHI ON

2016



 
 
 
Jag brukar inte använda mönstrade kläder med blommor och symboler, men dessa byxor ångrar jag inte att jag köpte. Det var i vintras jag köpte dessa på H&M i Piteå, men såg att de också fanns i Vasa. Nu vet jag inte om de ännu finns att köpa men 15€ kostade de och de är riktigt sköna och snygga.
 
Jag skulle ha haft 7 dagars ledighet i rad men fick ett samtal igår så hoppar in ett kvällskift idag. Igår var jag också och övningskörde till Vasa och åt frukost vid mäccen med Emelie och Elin, hah. Idag is the big day. Alexander får säga farväl till militären och komma hem för gott! Ska bli så kul att se honom, vi syns väl först på fredag kväll men är ändå jätte glad.:) Nu ska jag se några avsnitt av TVD och sedan åka till jobbet i ösregnet.



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Jag brukar inte heller va så mycket för mönstrade byxor, men dom där va verkligen skitsnygga :)


a n n i k a

http://blogofphoto.webblogg.se

Så snygga byxor!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?