Stan Smith

2016



 
 
 
 
 
 
 
 
Åh äntligen har jag fått mina efterlängtade skor!! Jag har seriöst väntat i 6 månader på att de ska få in min storlek i lager igen och när de väl fick in dem så då jag skulle beställa dem så fanns det bara ett par kvar i lagret och tack och loov jag hann få dem!♥ Skorna kostade ca 94€ så holymoly, inte riktigt min prisklass. Jag fick dem slutligen för ca 85€ så det var ju tur. Skorna passar annars perfekt åt mina fötter och de är riktigt stadiga och bekväma. Jag ångrar absolut inte att jag väntade så länge på dem, det var värt det. Ni vet när man öppnar skoboxen och sakta men säkert blir kär i skorna, hihi det hände nuu! 
 



josephine Asplund

http://josephineslifee.blogg.se/

Härligt med lite nytt=) Hoppas du får en kväll dag, kram<3

Svar: Jadå, tack detsamma! kram :)<3
Natalie Sundsten


Ida-Marie Jungell

http://idajungell.com/

Oh absolut värt väntan, så snygga!!!!

Svar: Jaa visst e dom! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?