Syrrans student-och examensfest

2016



 
 
Foto: Andreas↑
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejj på er! Igår firade vi min syster Jessika som blivit färdig student och frisör. Temat var rosa och mamma gjorde riktigt bra tårtdekorationer med sax och kam. VET NI, Alexander slapp hem trots allt!! Huhh, jag kände ändå att det fanns ett hopp någonstans men han lät så säker på att han inte skulle få komma hem från militären så jag skrev ett inlägg här i bloggen om hur trist det var. Men jag blev ÖVERLYCKLIG när han fick komma hem, jag har kramat honom 24/7 haha, jag är väldigt kramig av mig hihi. Jag vet inte hur jag skulle ha klarat av veckan om han inte skulle ha fått komma hem...
 
Igår kväll så åkte jag och Zander till Josefines och grillade där, super gott! Riktigt kul att få prata i timmar och deras hund är så söt så nu vill jag också ha en hund hah. Jag har ju förstås velat ha en hund jätte länge men nu börjar ja överväga påriktigt, t.o.m. Zander blev förälskad i den söta valpen! 
 
Vad tycker ni om min klänning? Väldigt enkel och i min favoritfärg♥. Jag ser nu att den är ihopskrynklad på bilderna haha men det gör inget, tänker visa dem för det. Imorgon tar mitt sommarlov slut, jag ska börja sommarjobba klockan 7. På tisdag ska jag till Vasa och övningsköra, så får se hur det skall gå! ;)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?