Första studentprovet, check

2016



 Necessär från H&M
 
Hej på er! Idag hade jag alarm kl. 06:10 och därefter tog jag mina matlådor och gick till bussen med Emma. Studentskrivningen började klockan 09:00 vid Aftis i Vasa. Jag skrev hälsokunskaps provet till ca 12:30, sedan gick jag ut. Jag kan väl säga att det gick helt okej, man skulle svara på 6 frågor av 10? så den femte och sjätte frågan fick jag chansa på. Även om jag studerar till närvårdare och har läst helt mycket så är jag ändå osäker på om jag blir godkänd, men nåja det ser jag om en vecka! Innan vi åkte tillbaka till internatet så shoppade jag lite grann med Emma och Ebba, köpte en läppenna och en necessär som matchar till min nya väska. 
 
Imorgon har vi ca 2-3 timmars skoldag så det kommer bli skönt, sedan levererar fredagen med en 45 mins lektion så kan det bli bättre? :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?