Kusin middag

2016



Vitchoklad och choklad mousse tårta ♥
Faceswap med kusin Ida
Idag fick jag svar från labratoriet och allting var normalt, förutom leukocyterna som var förhöjda men det gör inget. Men med tanke på mitt tillstånd och hur jag mår så blev jag sjukskriven, det blir alltså inge jobb för mig. Det känns ganska konstigt, orkade gå ut och sola lite men är ändå så himla förkyld så det känns hemskt. Nåja, kusinerna var iaf hit på en traditionell middag och vi hann prata bröllop, resor och dokusåpor. Kusin Sofia ska gifta sig på midsommarn så äntligen har man en anledning att åka utomlands!♥ Jag längtar jätte mycket! Imorgon åker de hem till Sverige och jag kommer ta det lungt och se på tv-serien The O.C.  Men jag måste säga, sportlovsvädret har varit PERFEKT! Sol, ljusblå himmel och 0 grader, kan det bli bättre än såhär?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?