Still counting

2016



 
Idag när jag och Emma vaknade så var all snö bortsmältad, och det var nog veckans skönaste känsla. Jag tycker vintern kan dra åt ett annat håll så man får börja använda tunna jackor och håliga jeans. Jag fryser superduper lätt så vantarna kommer jag inte lägga bort förrän juni haha, men vinterjackan plockar jag gärna bort. Vet ni, idag hände nått fantastiskt. Jag hittade den perfekta bomberjackan! Jag har velat ha en enda sedan förra året men har inte hittat den rätta. Jag har en bild i huvudet på hur jackan ska se ut och idag, när jag som minst sökte, så fann jag den. Åh ni vet inte hur exalterad jag är haha, ska bli så roligt att visa upp den när den har anlänt. Imorgon börjar jag kl.8 så får se hur det kommer gå haha.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?