26.05.2016 ♥

2016



 
 
 
Hej på er! Igår klockan 10 tog jag SOMMARLOV! Åh så skönt det känns, efter allt som hänt så behövde jag verkligen det. Praktiken är avslutad och nu har jag att invänta mitt sommarjobb, men somsagt så jobbar jag bara 60% så ca 3 dagar i veckan kommer bli riktigt bra. Igår hade jag ett ärende till Vasa senare på dan och därefter var jag och shoppade mig myskläder. Det blev ett par mjukisbyxor med matchande hoodie till och en svart hoodie. Kläderna var så sköna så när jag la på dem på kvällen så somnade jag och då var klockan 20:50 haha. Så jag sov sedan i 12 och en halv timme, det behövdes! 
 
Idag har jag tittat på serie och mått bättre. Men humöret kommer gå ner ikväll när jag åker till Amigo för att träffa alla högstadiekompisar på samling/minnesstund. Idag är det 1 år sedan vår vän Anders gick bort i en traktorolycka. Alltså fyfan så orättvist livet är, såfort jag hör de låtar som var med i youtubevideon som gjordes till minne av Anders så åker humöret ner till botten på bara en sekund. Så jag kommer alltid minnas det och hur tyst allting blev i Oravais, alla hans vänner sörjde. Hur kommer man ens över en sån här sak när det gäller familjen och de närmaste? Men det är verkligen viktigt att man låter sig själv vara ledsen och få gråta ut, det går inte att säga åt någon som sörjer att sluta var ledsen och bli glad istället. Man måste få sörja det man behöver! Efter en tid kan man istället tänka på alla fina minnen man hade med personen och börja se det positiva i livet och inse att livet går vidare. Man kan antingen vara ledsen eller vara glad, var och en får välja själv. Men vi glömmer dig aldrig Anders!♥
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?