Boxer braids

2016



 
 
 
 
Hej på er, minns ni mig? Jag gick från att uppdatera bloggen varje dag till att uppdatera den en gång i veckan. Men ni som har blogg så vet vilken press den kan ge er, jag känner ofta press att jag måste blogga när jag som minst har tid och om det då inte blir av så känns det så onödigt att bry sig nästa dag,haha. Nånej inte riktigt men jag tar nya tag nu och försöker pånytt. :)
 
1.Jag börjar vara på slutraken av min praktik, håller på med yrkesprovet.
2.Jag har färgat roten vid Artistica av syrran + shoppat kläder för över 100€ men är super nöjd.
3. Jag har haft tre lediga dagar nu så jag kommer jobba hela helgen, börjar kl.14 imorgon.
4 Alexander har haft ledigt från militären i nästan en vecka, så han har bott hos mig. Vi har haft det jätte bra tillsammans. ♥
5. Jag har städat upp i mitt rum, har slängt saker och kläder på golvet i mer än en månad, hade inte ens packat upp mina internatssaker. Jag som flyttade från internatet för 5 veckor sedan.
6. Hade min första bilkörlektion idag och det gick jättebra, klarade mig utan ett enda kärringstopp,hihihi.
 
Vad tycker ni annars om boxer braids? Jag tycker de är så jääkla snygga, känner att de passar min stil väldigt bra. :)
 
 



Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Jag klickade in på din blogg via bloggspaning och har nu inte kunnat sluta scrolla! Älskar den =) För att inte tala om hur fin du är!

Svar: Oj shit vad glad jag blir! :D Jasså man kan hitta min blogg där? Det visste jag inte :D Själv är du också super fin! ^^
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?