Glada vappen

2016



 
 
 
 
 
Glada vappen och glad första maj på er nu allihopa! Hoppas ni har haft en lika rolig helg som jag har haft. Jag tog tyvärr inga bilder under lördagen men nog från fredag och söndag, haha. Det har ju varit världens bästa väder och man svettades när man försökte sola. Jag var iaf ute i Vasa i lördags med min pojkvän som chaufför och min bästavän Emma och hennes vänner. Alltid lika kul att träffa på gamla vänner under kvällen :). Denna vecka så har jag bara tre praktikdagar och sedan åker jag till Petalax och slappar! Har hört att det kommer vara soligt väder nu hela veckan så jag kommer definitivt att utnyttja det. Nåja, nu ska jag ta och dricka mjöd och så småningom gå och lägga mig. Jag börjar faktiskt bli van nu att stiga upp klockan 05:45 på mornarna, speciellt när jag måste köra vespa. Godnatt!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?