Torsdag - Söndag

2016



TORSDAG - Förskotts firande för Alexander och mamma (morsdag). Första dagen jag solade i bikini och åkte till Petalax på kvällen för att grilla med Alexander och hans kompis. Sen fikade vi riktigt lyxigt! ♥
 
 
 
 
 
 
FREDAG -  Min älsklings 20-årsdag och även hans mammas födelsedag! Så vi åkte in till Vasa på ett ärende och sedan åt vi mat vid Mölle i Molpe. Därefter åt vi tårta och drack kaffe hemma hos Alexanders. Gav ett produktkit till Carina och en datormus till Zander. ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Lördag - Solade på morgonen och åkte till sportplan med Alexander och sprang runt banan några varv, testade också att springa cooper. På kvällen åkte vi till Alexanders vänner i Malax på grillning.
 
 
 
Söndag ( Idag) - Solat på morgonen och sedan sett filmen "Deadpool". Nu har han åkt tillbaka till militären och jag sover i Petalax över natten så att jag kan ta bussen in till stan imorgon. Vi ska nämligen skriva yrkesprovsplan så hoppas vara färdig till klockan 13. Idag har jag haft riktigt ont i magen, det kom helt plötsligt och kunde knappt gå, men det försvann efter nån timme så ja, jag har ingen aning. :/
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?