Bean boozled

2016



Hej på er! Kom just till skolan nu och jag hade 100% batteri på mobilen när jag kom men eftersom det är så kallt så sänktes det till 27%, men nu när jag kommit in i värman så är det 100% pånytt, suck iphone 6. Rekommenderar inte den till vintern. Förra veckan körde jag till Vörå för mörkerkörningsövning och igår påbörjade jag mellanskede, så idag ska jag på en timmes körlektion klockan 11. När jag kom hem till Vörå så hade lillsyrran skaffat sig VR glasögon och det omtalade spelet bean boozled, jag var ju då tvungen att testa. Spelet går ut på att man snurrar en pil som kan landa på karameller med olika färger och smaker. Om man får en blå karamell så kan smaken vara t.ex mögelost eller blåbär och då ska man ta en av de blåa karamellerna som finns i en låda och äta den, har man tur eller otur. Jag hade väldigt tur när jag spelade, fick mest de goda hihi.

Igår var jag med två klasskompisar och vi handlade oss varsin svart vinterjacka, bilder kommer senare. Sedan på kvällen åkte jag till samma butik och fortsatt att shoppa en tröja och ett par öronmuffisar. Annars så passade min galaklänning helt okej så jag tror jag behåller den. :)









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?