Filmtips & sjuk

2016



Skönt med bekväma lågklackade skor! ;)
 
Jag mätte febern idag på dagis och det visade inte så trevligt. Känner mig väldigt yr nu och matlusten är så gott som bortblåst och på samma gång kokar jag inombords så får se om jag måste stana hemma imorgon. Nåja, jag klarade iaf att inte bli sjuk till galan och det var ju det som var viktigast. Igår hade jag annars min kusin från Sverige hit på besök och alltid lika trevligt att få träffa henne, skjutsade sedan henne till båten. Idag kommer jag nog bara att ligga i soffan och se på serie och film resten av kvällen, det passar inte riktigt att jag skulle bli sjuk nu.
 
Ni råkar inte ha några grymma filmtips? Jag tittade nyss en superbra film vid namn Nerve, så den ska ni kolla in. Nu funderar jag att se på Suicide squad eller Me before you.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?