#Galalistan2016

2016



galalistan-2016
 
HÄR  fick jag listan ifrån! :)
 
Hur känner du dig inför Galan 2016? Jag är så taggad och förväntansfull och ser framemot precis ALLT. Förra årets gala blev så himla lyckad och jag kände verkligen gemenskapen. Jag vet bara att jag kommer njuta till max! ♥

Vem kommer du att gå på Galan med? I år kommer jag gå med Jessika och Katja, ska få in dem mer i bloggvärlden hehe.

Har du din galaoutfit under kontroll? Klänningen är det enda som jag har haft på koll länge nu. Skorna har jag faktiskt suttit och slipat, så de inte ska vara så hala ikväll. Håret och acessoarerna tar jag itu med när det är dags!

Vilka tre saker kommer du garanterat att ha med i din väska? Mitt ID, puder, läppenna och kameran på axeln.

Har du övat på dina poser till röda mattan? Nej, vågar inte testa några nya poser, jag får köra på det som jag brukar göra haha. :D

Är det någon du inte mött personligen som du ser fram emot att träffa på Galan? Jag ångrar faktiskt att jag inte läst flera bloggar, men det finns nog en och annan som jag gärna träffar. :)

Vilken kategori i prisutdelningen är du mest taggad inför? Det är nog årets blogg och mode/skönhets blogg eftersom min vän Henrietta är nominerad.

Vilken programpunkt kommer bli den roligaste? Överraskningarna! :D

Efterfesten hålls vid Bank. Vilken låt vill du absolut dansa loss till? Zara Larsson har ju alltid varit min idol så om hennes låtar spelas så kommer jag verkligen att känna mig som hemma!

Om du skulle summera bloggåret 2016 med en mening, hur skulle den meningen lyda? Ett år där många börjat satsa mera på sina bloggar, även jag.

 

Måste ju bjuda på lite bilder från förra årets bloggala! #GALAN2015

 
 
 
 
 
 



Henrietta

http://henrietta.vione.co

Iiik! Ser så fram emot galan, kan int förstå att de redan e ikväll! 😍

Svar: Ja samma häär, hoppas du int e allt för nervös, he sku no ja va om ja va du! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?