I'm as black as Black Friday

2016



 
 
 
4
Jacka: H&M / Tröja: Gina tricot / Jeans: Cubus / Skor: Dinsko? / Mössa: Gina Tricot
 
 
Igår cyklade jag till centrum och shoppade i 2 timmar och fyndade detta på bilderna. Från butikerna H&M, Gina Tricot och Citymarket. Men somsagt i gårdagens inlägg så blev jag besviken på alla dessa reor. Jag klädde mig iaf total svart, vad tycks om det ;)? Idag är det lördag och jag är super förkyld så kommer vara hemma ikväll, men jag har spenderat den som en riktig shopaholic lady och handlat två par skor, ansiktsmask, ögonfransserum och lite till, jag tror det blev runt 140€ så nu får jag nog säga tack och hejdå till Black weekend, haha. Jag handlade på Xbeauty (-25% på allt) och Nelly (-20% på allt).
 
Glad lillajul till er alla! Jag hoppas inte ni också sitter själva med en serie på tvn, skulle gärna velat ha Alexander här nu men sånt är livet. Har hittat en ny serie iallafall som jag är uppslukad av, så den kommer jag tipsa om lite senare. Ha det så bra läsare, puss! ♥
Innehåller affiliate länkar.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?