Lillajulmys med klassen

2016



 
 
 
Idag bestämde jag mig för att försöka klara av dagen. Så jag åkte till knowhow mässan i Bottniahallen med Emma och Jenna. Där gick vi i någon timme och sedan åkte vi till skolan och hade lillajulsmys med klassen. Vår snälla lärare bjöd oss på glögg och lite gott att tugga på. Jag passade på att dricka 4 muggar glögg eftersom jag har så ont i halsen, haha. När jag kom hem så fixade jag och Zander ihop kycklingvingar och klyftpotatis, kommer sakna honom så mycket nu när han åker iväg över helgen till Petalax. :(
 
Imorgon är det BLACK FRIDAY och jag köpte min iphone 6 på en black friday för något år sedan, så jag hoppas hitta något bra iår också. Jag har inte koll på vilka butiker det är som kör på den stora rea dagen, men de flesta är det väl. Helgens planer är ännu osäkra, men om jag fortfarand är förkyld så kommer jag nog vara hemma. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?